2021–2022 IR 2022–2023 MOKSLO METŲ PAGRINDINIO UGDYMO ANTROSIOS PAKOPOS IR VIDURINIO UGDYMO PLANAS

Turinys

I SKYRIUS. Bendrosios nuostatos ……………………… 1
II SKYRIUS. Ugdymo organizavimas ……………………… 2
PIRMASIS SKIRSNIS. Mokslo metų trukmė ……………………… 2
ANTRASIS SKIRSNIS. Gimnazijos ugdymo plano rengimas ……………………… 3
TREČIASIS SKIRSNIS. Ugdymo veiklų įgyvendinimas ……………………… 5
KETVIRTASIS SKIRSNIS. Individualaus ugdymo plano sudarymas. Mokinio pažangos ir pasiekimų vertinimas ………………………. 5
PENKTASIS SKIRSNIS. Mokymosi krūvio reguliavimas ……………………… 6
ŠEŠTASIS SKIRSNIS. Mokymosi pagalbos teikimas mokiniui, besimokančiam pagal pagrindinio ugdymo programą ……………………… 6
SEPTINTASIS SKIRSNIS. Asmenų, baigusių užsienio valstybės ar tarptautinės organizacijos pagrindinio, vidurinio ugdymo programos dalį ar pagrindinio ugdymo programą, ugdymo organizavimas ……………………… 7
AŠTUNTAS SKIRSNIS. Laikinųjų mokymosi grupių sudarymas ……………………… 8
DEVINTAS SKYRIUS. Mokinių mokymo namie organizavimas ……………………… 8
III SKYRIUS. Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimas ……………………… 9
PIRMAS SKIRSNIS. Pagrindinio ugdymo programos įgyvendinimo ypatumai ……………………… 9
ANTRASIS SKIRSNIS. Dalykų sričių ugdymo turinio įgyvendinimo ypatumai  ……………………… 9
IV SKYRIUS. Vidurinio ugdymo programos vykdymas ……………………… 14
V SKYRIUS. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), ugdymo organizavimas ……………………… 17
PIRMASIS SKIRSNIS. Bendrosios nuostatos ……………………… 17
ANTRASIS SKIRSNIS. Individualaus ugdymo plano rengimas ……………………… 17
TREČIASIS SKIRSNIS. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimas ……………………… 18
KETVIRTASIS SKIRSNIS. Švietimo pagalbos mokiniui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių, teikimas ……………………… 18
PENKTASIS SKIRSNIS. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymas namie ……………………… 19
PRIEDAI
1 priedas. Į gimnazijos ugdymo turinį integruojamos programos ……………………… 20
2 priedas. Pažintinės, kultūrinės, projektinės veiklos, individualios pažangos stebėjimo organizavimas ……………………… 21
3 priedas. Igalaikės projektinės veiklos aprašas  ……………………… 22
4 priedas. Švietimo pagalbos teikimas ……………………… 31
5 priedas. Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui tvarkos aprašas ……………………… 32
6 priedas. Vidurinio ugdymo individualaus ugdymo plano (dalyko, kurso, mokėjimo lygio, laikinosios grupės) keitimo tvarka ……………………… 34
7 priedas. Bendrieji kalbos ugdymo reikalavimai gimnazijoje ………………………. 37
8 priedas. Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarka ……………………… 38
9 priedas. Nuoseklios ir ilgalaikės socialines emocines kompetencijas ugdančios prevencinės programos įgyvendinimo tvarka ……………………… 60
10 priedas. Socialinės – pilietinės veiklos organizavimo mokantis pagal pagrindinio ugdymo programą aprašas ……………………… 65
11 priedas. Individualus ugdymo planas ……………………… 69
12 priedas. Mokymosi pasiekimų įvertinimų įrašais „įskaityta“ arba „neįskaityta“ konvertavimo į 10 balų vertinimo sistemą ……………………… 72
13 priedas. Neformaliojo vaikų švietimo programų pasiūla ir organizavimas gimnazijoje ……………………… 75
14 priedas. Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo gimnazijoje tvarka ……………………… 76
15 priedas. Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas ……………………… 78
16 priedas. Priemonės dėl mokinių mokymosi praradimų, patirtų covid-19 pandemijos metu, kompensavimo ……………………… 80
17 priedas. Pagrindinio ir vidurinio ugdymo organizavimas karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio, keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei, laikotarpiu ar esant aplinkybėms gimnazijoje, dėl kurių ugdymo procesas negali būti organizuojamas kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu ……………………… 81
18 priedas. Pažintinės, kultūrinės, meninės, kūrybinės veiklos organizavimo tvarkos aprašas ……………………… 83
19 priedas. Integruotas praktinis gamtos mokslų ir IT kursas ……………………… 84
20 priedas. Pagalbos vaikui planas  ……………………… 86
21 priedas. Mokymosi, emocinės ir švietimo pagalbos teikimo mokiniui nuotoliniu būdu, tvarka ……………………… 87